Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015

Στιλ: "Είμαστε ακόμα απογοητευμένοι"


Ο Λουκ Στιλ σε δηλώσεις του στη NOVA τόνισε πως δεν έχει ξεχάσει ακόμα τον αποκλεισμό από την Καμπάλα όμως στρέφει την προσοχή στην κατάκτηση Πρωταθλήματος και Κυπέλλου.

Μιλώντας στην κάμερα της Nova ο Άγγλος γκολκίπερ του Παναθηναϊκού στάθηκε στον πικρό αποκλεισμό απ' τους ομίλους του Europa League ενώ αναφέρθηκε στο βελτιωμένο σχετικά κλίμα μετά το 3-0 επί του Λεβαδειακού και το ματς της Κυριακής με τον Πλατανιά.




Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/306204/stil-eimaste-akoma-apogoiteymenoi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.