Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015

Πώς υποδέχτηκε ο ισπανικός Τύπος το «ναι» στην ανεξαρτησία της Καταλονίας


Μοιρασμένος είναι ο Τύπος της Μαδρίτης και της Βαρκελόνης ως προς την αξιολόγηση του αποτελέσματος που έφεραν τα αυτονομιστικά κόμματα στις τοπικές εκλογές στην Καταλονία, όχι όμως και ως προς τις δύσκολες προκλήσεις που σημαίνει το εκλογικό αποτέλεσμα.

«Το "ναι" επιβάλλεται», είναι ο τίτλος της συντηρητικής καταλανικής La Vanguardia, επάνω από μία φωτογραφία της ηγεσίας του υπό τον Αρτούρ Μας συνασπισμού Junts pel Si (JXS, μαζί για το "ναι").

«Η πλειοψηφία των Καταλανών λέει "όχι" στην ανεξαρτησία», απαντά η συντηρητική εφημερίδα της Μαδρίτης El Mundo, τονίζοντας το γεγονός ότι, παρ΄ό,τι εξασφάλισαν απόλυτη πλειοψηφία εδρών στο τοπικό κοινοβούλιο, οι αυτονομιστές δεν έλαβαν παρά το 47,8% των ψήφων.

Για την καταλανική εφημερίδα El Periodico της αριστεράς, πρόκειται για μία «νίκη» αν και «πικρή νίκη», ενώ η κεντρο-αριστερή El Pais θεωρεί ότι «οι αυτονομιστές κερδίζουν τις εκλογές, αλλά χάνουν το δημοψήφισμα».

«Η Καταλονία δεν θέλει να αποσχισθεί», είναι η ερμηνεία που δίνει στο αποτέλεσμα η πολύ συντηρητική ABC της Μαδρίτης.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.