Με ακόμα μία φανταστική εμφάνιση των «ερυθρόλευκων» και πρωταγωνιστές και πάλι τους Ντουρμάζ και Φορτούνη, ο Ολυμπιακός έκανε επίδειξη δύναμης στο ΠΑΣ Γιάννινα διαλύοντάς τον με 5-1 κάνοντας έτσι το «5 στα 5» λίγες ημέρες πριν την μεγάλη αναμέτρηση με την Άρσεναλ στο Λονδίνο. Κασάμι, Φορτούνης, Μποτία, Ντουρμάζ και αυτογκολ του Τζημόπουλου τα πέντε «ερυθρόλευκα» τέρματα.
Αναλυτικά στο http://www.redder.gr/podosfairo/45407/paei-londino-me-agries-diatheseis

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.