Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2015

Στη Νέα Υόρκη ο πρωθυπουργός


Επί αμερικανικού εδάφους πάτησε ο Αλέξης Τσίπρας το πρωί της Κυριακής (ώρα Ελλάδος), έχοντας μπροστά του ένα φορτωμένο πρόγραμμα, με επαφές με ξένους ηγέτες.
Τον πρωθυπουργό περίμεναν έξω από το ξενοδοχείο, στο οποίο θα διαμείνει, ομογενείς, μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, τους οποίους χαιρέτισε φτάνοντας, ενώ στο λογαριασμό του στο Twitter δημοσίευσε και τη σχετική φωτογραφία.
Έως την Παρασκευή, οπότε και επιστρέφει στην Αθήνα, ο κ. Τσίπρας θα έχει σειρά συναντήσεων με ξένους ηγέτες. Με τον Μπαράκ Ομπάμα δεν έχει «κλειστεί» κατ' ιδίαν συνάντηση και ο πρωθυπουργός αναμένεται να έχει επαφή με τον Αμερικανό πρόεδρο στο δείπνο που θα παραθέσει ο τελευταίος προς τιμήν των ξένων ηγετών.
Ο κ. Τσίπρας, θα έχει όμως συνάντηση με τον Αμερικανό υπουργό Εξωτερικών, Τζον Κέρι, όπως και μεταξύ άλλων, θα έχει συναντήσεις με τον πρωθυπουργό της Τουρκίας, Αχμέτ Νταβούτογλου, όπως και μεταξύ άλλων με τους Προέδρους της Κύπρου, της Αιγύπτου, της Βραζιλίας, του Ισημερινού και της Παλαιστίνης.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.