Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2015

Δεν συνεχίζει στο Τσάμπιονς Λιγκ ο ΝΟΒ




    Την ήττα με 10-6 από την OSC Βουδαπέστης, γνώρισε ο ΝΟ Βουλιαγμένης, στην τρίτη και τελευταία ημέρα της Β΄ προκριματικής φάσης του Τσάμπιονς Λιγκ.
    Έτσι η ομάδα του Λαιμού τερμάτισε στην 3η θέση του ομίλου της και αποκλείστηκε από την επόμενη φάση της διοργάνωσης.
    Τα δύο εισιτήρια της επόμενης φάσης πήραν η OSC Βουδαπέστης και η Μπρέσια (επικράτησε νωρίτερα της Μονπελιέ με 9-8) , που κατέλαβαν την πρώτη και την δεύτερη θέση αντίστοιχα.         Οι Μαγυάροι μπήκαν δυνατά στον αγώνα και πήραν διαφορά 3 τερμάτων από το πρώτο οκτάλεπτο, εκμεταλλευόμενοι τα λάθη της άμυνας της Βουλιαγμένης. Στην συνέχεια, η Βουλιαγμένη παρά τις προσπάθειες δεν κατάφερε να ανακάμψει και άφησε περιθώρια στους Ούγγρους να αυξήσουν και άλλο την διαφορά του σκορ.                                                                                                                 Για την ομάδα του Κώστα Λούδη, 4 γκολ πέτυχε ο Χρυσοσπάθης ενώ για την OSC Βουδαπέστης διακρίθηκε ο Ντέκερ με 3 τέρματα.

    OSC ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗΣ- ΝΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 10-6
    Οκτάλεπτα: 5-2, 2-2, 2-0, 1-2
    Σκόρερ:
    ΝΟ Βουλιαγμένης (Κώστας Λούδης): Χρυσοσπάθης 4, Αφρουδάκης 1, Παπαδόγκωνας 1
    OSC Βουδαπέστης (Μπάλας Βίντσε): Γιούχαζ 1, Μπούντουσχ 2, Μπργκούλιαν 2, Κόβατς 1,                                                                            Ντέκερ 3, Μπατόρι 1
    Διαιτητές: Ινιέστα (Ισπανία), Μπέντερ (Γερμανία)
    Βαθμολογία: OSC Βουδαπέστης 7, Μπρέσια 7, ΝΟ Βουλιαγμένης 3, Μονπελιέ 0
    πηγή: waterpolonews.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια :

    Δημοσίευση σχολίου

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.