Με μεγάλους πρωταγωνιστές τους Φορτούνη και Ντουρμάζ, ο Ολυμπιακός συνέχισε το νικηφόρο του σερί για 4η συνεχόμενη αγωνιστική περνώντας από την έδρα της Ξάνθης με 1-3 χάρη στο γκολ του Σουηδού στο 42' και τα δύο του νεαρού Έλληνα στο 65' και 68'. Ισοφάρισαν προσωρινά οι γηπεδούχοι με τον Ντιμιτρόφ, χτύπησε ο Ντα Κόστα.
Περισσότερα στο www.redder.gr/podosfairo/45182/katharisan-se-ena-trilepto

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.