Το ταξίδι στο Ευρωμπάσκετ τελείωσε νωρίς για την Ελλάδα, καθώς έχασε 73-71 από την Ισπανία μετά από τραγικά λάθη στην τελευταία περίοδο και θρίλερ στα τελευταία δευτερόλεπτα. Κορυφαίος ο Αντετοκούνμπο.
Την πρόκριση μέσα από τα χέρια της έχασε η Εθνική, καθώς ηττήθηκε με 73-71 από την Ισπανία στους «8» του Ευρωμπάσκετ, σε ένα ματς που άξιζε κάτι καλύτερο. Η Εθνική αν και μπήκε μπροστά στο σκορ στο τελευταίο δεκάλεπτο, έκανε τραγικά λάθη, είχε σε κακή μέρα τον Σπανούλη και δικαίως έχασε, αν και τουλάχιστον το πάλεψε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο.
Κορυφαίος για την Ελλάδα ήταν ο Αντετοκούνμπο που σημείωσε 12 πόντους, Καλάθης είχε 14 και ο Πρίντεζης 13, όμως ο Σπανούλης ήταν σε κακή μέρα και έλειψε στο φινάλε που πήρε μόνο λάθος επιθέσεις. Για την Ισπανία κορυφαίος ήταν ο Γκασόλ με 27 πόντους, ενώ ο Μίροτιτς είχε 18.
Συνεχίζουμε τώρα να δώσουμε τη μάχη για να πάμε στο ΠροΟλυμπιακό!
Κορυφαίος για την Ελλάδα ήταν ο Αντετοκούνμπο που σημείωσε 12 πόντους, Καλάθης είχε 14 και ο Πρίντεζης 13, όμως ο Σπανούλης ήταν σε κακή μέρα και έλειψε στο φινάλε που πήρε μόνο λάθος επιθέσεις. Για την Ισπανία κορυφαίος ήταν ο Γκασόλ με 27 πόντους, ενώ ο Μίροτιτς είχε 18.
Συνεχίζουμε τώρα να δώσουμε τη μάχη για να πάμε στο ΠροΟλυμπιακό!
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/304696/den-peirazei-re-magkes

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.