Πρεμιέρα με το... δεξί έκαναν στο Youth League οι Νέοι του Ολυμπιακού, οι οποίοι πήραν τη νίκη με 1-0 κόντρα στην Μπάγερν Μονάχου και... έδειξαν τον δρόμο στην πρώτη ομάδα, λίγες ώρες πριν τη σέντρα της μεγάλης αναμέτρησης στο Καραϊσκάκη.
Το ευρωπαϊκό τους ταξίδι για φέτος ξεκίνησαν από τις εγκαταστάσεις του Ρέντη οι Νέοι του Ολυμπιακού, οι οποίοι υποδέχθηκαν την αντίστοιχη ομάδα της Μπάγερν Μονάχου, λίγες ώρες πριν την πρεμιέρα των νταμπλούχων Ελλάδος στο Καραϊσκάκη.
Οι «ερυθρόλευκοι» Νέοι μπήκαν δυναμικά στον αγώνα και έδειξαν πως... το θέλουν περισσότερο, με το νικητήριο γκολ να έρχεται τελικά στο 82', με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι από τον Σάλιακα, το οποίο είχε κερδίσει ο Ανδρούτσος.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/44850/oi-neoi-edeiksan-ton-dromo
Φωτό από: redder.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.