Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2015

Με 75-54 επί του Βελγίου, η Εθνική στους «8» του Ευρωμπάσκετ!


Να περάσει ο επόμενος!! Με ένα ξέσπασμα στην… Γ’ περίοδο, η Εθνική επιβλήθηκε του Βελγίου και περιμένει να αντιμετωπίσει την ερχόμενη Τρίτη, το νικητή του αγώνα Πολωνία-Ισπανία, για την πρόκριση στα ημιτελικά του Ευρωμπάσκετ.




http://www.makeleio.gr/?p=435158

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.