Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Ξέχασε με 3άρα την Πλατεία


Ο Παναθηναϊκός με το 3-0 επί του Λεβαδειακού κέρδισε τρίποντο και ηρεμία μετά τα όσα έγιναν στη Ν.Σμύρνη. Στο ρελαντί το ματς στην άδεια Λεωφόρο, με σκόρερ Νάνο, Καρέλη, Ατζαγκούν, τελείωσε το ματς στο 19`.

Ανώδυνα ξεπέρασε ο Παναθηναϊκός την ήττα στη Ν.Σμύρνη, καθώς κόντρα στο Λεβαδειακό "καθάρισε" το ματς στο 19` με τρία γκολ (Νάνο, Καρέλης, Ατζαγκούν) και μετά... κάθισε! Άκρως αποτελεσματικοί οι πράσινοι ευτύχησαν σε τρεις τελικές να σημειώσουν ισάριθμα γκολ, τα οποία μάλιστα ήταν και ωραία, ιδίως του Καρέλη. Από `κει και πέρα, δεν μπορούν να βγουν συμπεράσματα για τον Τελάντερ, που είχε έναν Μάντζιο... όλο κι όλο να αντιμετωπίσει, με τον Δανό πάντως να δείχνει κοντρολαρισμένος. Λίγα πράγματα ο Μαρινάκης, πολύ καλοί οι Νάνο και Κουτρουμπής.




Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/305814/ksexase-me-3ara-tin-plateia

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.