Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

N. Παππάς για τις τηλεοπτικές άδειες: «Δεν θα δεχθούμε πίεση από κανέναν»


«Ναι» στην διαβούλευση με όλους τους φορείς, αλλά δεν δεχόμαστε πιέσεις. Αυτό είναι το μήνυμα που στέλνει ο Νίκος Παππάς σε όσους ενδιαφέρονται να επαναδιεκδικήσουν τηλεοπτικές άδειες, με συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Αυγή».

Με μία σειρά παρεμβάσεων, από τις τηλεοπτικές άδειες και τους όρους λειτουργίας των τηλεοπτικών σταθμών, μέχρι τη δημιουργία θυγατρικής εταιρείας της ΕΡΤ για την ψηφιακή μετάδοση του τηλεοπτικού σήματος, το Διαδίκτυο και τα οπτικοακουστικά αρχεία, η κυβέρνηση επιχειρεί να ρυθμίσει ένα μεγάλο εύρος θεμάτων στον τομέα της Επικοινωνίας, τα οποία είχαν εγκαταλείψει στην τύχη τους εδώ και χρόνια οι προηγούμενες κυβερνήσεις.

Ο υπουργός Επικρατείας, Νίκος Παππάς σε μία συνέντευξή εφ όλης της ύλης στην εφημερίδα «η Αυγή» διατυπώνει τις προθέσεις της κυβέρνησης, εξηγεί αμφισβητούμενες ρυθμίσεις, απαντάει στις επιθέσεις των επιχειρηματιών της τηλεόρασης και εξηγεί τη σκοπιμότητα για ένα νέο, υγιές, διαφανές, σύγχρονο τηλεοπτικό τοπίο, το οποίο θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πολιτών και θα αξιοποιεί τη νέα ψηφιακή τεχνολογία.
Σύμφωνα με τον κ. Παππά, το τηλεοπτικό τοπίο έχει ανάγκη από καθαρή ενημέρωση, ποιοτικό πρόγραμμα, πρέπει να δώσει χώρο στους νέους δημιουργούς και να παρακολουθήσει τις εξελίξεις των νέων τεχνολογιών. Η τηλεόραση πρέπει να σταματήσει να είναι μέσο απομόνωσης και απραξίας. Μάλιστα, όπως σημειώνει ο ίδιος η δημόσια διαβούλευση, εξάλλου, για σχόλια και παρατηρήσεις από φορείς και ενώσεις θα είναι ανοικτή έως τις 24 Αυγούστου.

Ερωτηθείς ποιος είναι ο βασικός σκοπός της ρύθμισης για τα ΜΜΕ που κατέθεσε η κυβέρνηση και αν πρόκειται για ένα «εκδικητικό» νομοσχέδιο, ο υπουργός Επικρατείας κατέστησε σαφές ότι «η νομοθετική πρωτοβουλία που ανέλαβε αυτή η κυβέρνηση έρχεται να δώσει τέλος σε μια εσκεμμένα παρατεταμένη διατήρηση ενός άναρχου τοπίου στον χώρο των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών και να θεμελιώσει και νομικά τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή». Όπως υπογράμμισε ο κ. Παππάς «το προϋπάρχον νομικό πλαίσιο, τουλάχιστον από το 2007, με διαρκείς αναβολές που παρείχαν σωρεία τροπολογιών, δεν εφαρμόστηκε ποτέ». Μάλιστα διευκρίνισε πως οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί λειτουργούν υπό το καθεστώς των 'προσωρινών αδειών», το οποίο έχει κατακριθεί επανειλημμένως από το Συμβούλιο της Επικρατείας και κυρίως από την κοινωνία. «Η τήρηση της νομιμότητας δεν μπορεί να μεταφράζεται ως "εκδίκηση". Γνωρίζετε άλλες επιχειρήσεις που λειτουργούν υπό καθεστώς προσωρινής αδειοδότησης ή άλλη χώρα που να το διατηρεί επί 25ετία;» τόνισε ο υπουργός.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.