Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Χάος στην Κω με επεισόδια μεταξύ μεταναστών και αστυνομικών



Πραγματικό χάος σημειώθηκε στην Κω, όταν περίπου 1500 μετανάστες αρνήθηκαν να μπουν στο ποδοσφαιρικό γήπεδο του νησιού και ξέσπασαν συγκρούσεις με τις δυνάμεις της αστυνομίας.
Οι αστυνομικοί προσπάθησαν ακόμη και με πυροσβεστήρες να απωθήσουν τους μετανάστες, οι οποίοι είχαν κλείσει τον κεντρικό δρόμο του νησιού ενώ κάποιοι από αυτούς πετούσαν ακόμη και μπουκάλια σε διερχόμενα αυτοκίνητα.
Τις σκηνές που ακολούθησαν απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός και δείχνουν το μέγεθος του προβλήματος. Οι μετανάστες φώναζαν κατά τη διάρκεια των επεισοδίων «Θέλουμε τα χαρτιά μας για να φύγουμε, θέλουμε να φάμε», όπως αναφέρει το kostoday.com.
Νωρίτερα, ο δήμαρχος του νησιού Γιώργος Κυρίτσης, τόνισε στον ΣΚΑΪ, ότι η κατάσταση που επικρατεί είναι ανεξέλεγκτη.
«Μετανάστες έδειραν αστυνομικούς και σκοτώνονται μεταξύ τους... Έχει καταλυθεί οτιδήποτε μπορεί να θεωρηθεί έννομη τάξη» ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας μάλιστα ότι οι ίδιοι αστυνομικοί του ακριτικού νησιού προέβησαν σε κατάληψη του αστυνομικού τμήματος διαμαρτυρόμενοι για το πρόβλημα και ότι είναι αποκλεισμένοι από εκατοντάδες ανθρώπους που -όπως είπε ο δήμαρχος- είναι ανεξέλεγκτοι.





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.