Με τρίμπαλο στον Πλατανιά συνδύασε η ΑΕΚ την επιστροφή της στη Super League, σε ένα ματς που θύμισε μία Ένωση απ'τα παλιά. Γκολάρα ο Γκάλο, Βάργκας-Αραβίδης τα άλλα γκολ. Mvp ο Πλατέλλας... άφαντος ο ατομιστής Τζιμπούρ.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/301399/nai-mori-aek-mas-eleipses-binteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.