Μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση της Διάσκεψης των προέδρων και έπειτα από μια σχεδόν εννιάωρη συνεδρίαση που σημαδεύτηκε από πολιτικές και προσωπικές κόντρες, οι επιτροπές έκαναν δεκτό κατά πλειοψηφία το τρίτο μνημόνιο...
Θα ακολουθήσει η Διάσκεψη των Προέδρων και η συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής.
http://fimotro.blogspot.gr/2015/08/blog-post_278.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.