Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Άνοδος στο χρηματιστήριο


Με άνοδο έκλεισαν οι τιμές των μετοχών για δεύτερη συνεδρίαση, με την αγορά να δείχνει ότι ξαναβρίσκει τις ισορροπίες της, εισερχόμενη σε τροχιά εξισορρόπησης, μετά το σφυροκόπημα στις αρχές της εβδομάδας.
O Γενικός Δείκτης Τιμών έκλεισε στις 676,33 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 1,45%.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.