Με άνοδο έκλεισαν οι τιμές των μετοχών για δεύτερη συνεδρίαση, με την αγορά να δείχνει ότι ξαναβρίσκει τις ισορροπίες της, εισερχόμενη σε τροχιά εξισορρόπησης, μετά το σφυροκόπημα στις αρχές της εβδομάδας.
O Γενικός Δείκτης Τιμών έκλεισε στις 676,33 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 1,45%.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.