Τρίτη 18 Αυγούστου 2015

ΟΡΙΣΤΙΚΟ! Πέφτει η Κέρκυρα, μένει ο Λεβαδειακός!


Η έφεση της κερκυραϊκής ΠΑΕ δεν έγινε δεκτή από το Διαιτητικό Δικαστήριο της ΕΠΟ, ως εκ τούτου, η Κέρκυρα υποβιβάζεται και τη θέση της παίρνει ο Λεβαδειακός!
H απόφαση αυτή κρατά τον Λεβαδειακό στη Superleague, καθώς τίθεται σε εφαρμογή η απόφαση του πρόσφατου διοικητικού συμβουλίου της διοργανώτριας αρχής.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.