Την πρότασή του για μορατόριουμ με τους δανειστές επαναφέρει ο Μανώλης Γλέζος και υπογραμμίζει ότι μια διάσπαση του ΣΥΡΙΖΑ θα είναι νίκη των αντιδραστικών δυνάμεων.
«Η κυβέρνηση πιστεύει ότι το τρίτο μνημόνιο είναι μονόδρομος. Όμως, στην πραγματικότητα θα μπορούσαν να υπάρχουν και άλλες λύσεις», δηλώνει ο κ. Γλέζος σε συνέντευξη του στην Αυγή, διευκρινίζοντας πως η λύση αυτή δεν είναι ούτε ρήξη ούτε υποταγή, αλλά πάγωμα όλων των προβλημάτων που σχετίζονται με τα δάνεια.
«Ούτε δανειζόμαστε ούτε ξοφλάμε δάνεια και ούτε λειτουργούν τα τοκοχρεολύσια για ένα χρονικό διάστημα», αναφέρει ο Μ. Γλέζος. Σημειώνει, επίσης, ότι «δεν θα υπήρχε καμία δυσκολία να εκπληρώσουμε όλες τις υποχρεώσεις μας στους συνταξιούχους και τους εργαζόμενους, αν δεν καταβάλλαμε τα δάνεια προς τους δανειστές».
«Δεν μπορούμε να κρυφτούμε πια. Το τρίτο μνημόνιο είναι μνημόνιο. Όταν κατηγορείς τα άλλα δύο μνημόνια, γιατί υπερασπίζεσαι το τρίτο; Είπα δημόσια ότι είναι χειρότερο και από τα προηγούμενα, αλλά εννοούσα ιδιαίτερα την πολιτική του πλευρά. Δηλαδή, δεν περίμενα ποτέ ότι η εκλεγμένη από τον λαό κυβέρνηση θα δεχόταν ποτέ τέτοιο μνημόνιο. Δεν περίμενα ποτέ κυβέρνηση της αριστεράς να αποδεχθεί τέτοια πρόταση», δηλώνει ο κ. Γλέζος.
Περισσότερα στο http://www.kontranews.gr/politiki/item/103533-glezos-syn-avg

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.