Θα ήταν αδικία για την εθνική...
υδατοσφαίρισης των ανδρών να επιστρέψει από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Καζάν χωρίς μετάλλιο.
Μία αδικία που τελικά αποφεύχθηκε, καθώς το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα -παρά τις τάσεις... αυτοχειρίας που επέδειξε- νίκησε 11-9 στα πέναλτι (κανονικός αγώνας 7-7) την Ιταλία στον «μικρό» τελικό και ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, για δεύτερη φορά στην ιστορία του ελληνικού πόλο, δέκα χρόνια μετά την αντίστοιχη επιτυχία του Μόντρεαλ.
Ο θρίαμβος της ομάδας του Θοδωρή Βλάχου έχει κι ένα επιπλέον κέρδος, καθώς η εθνική εξασφάλισε από σήμερα το εισιτήριο για το Ρίο ντε Τζανέιρο και θα είναι παρούσα για δέκατη συνεχόμενη φορά σε Ολυμπιακούς Αγώνες.
Η ελληνική ομάδα ήταν καλύτερη από την Ιταλία. Το έδειξε στην πρεμιέρα, το έδειξε και απόψε, όμως ένα στιγμιαίο -πλην παιδιαριώδες- λάθος στο τέλος της τρίτης περιόδου και ένα κακό τέταρτο οκτάλεπτο, δεν της επέτρεψαν να πάρει το ματς από την κανονική διάρκεια.
Για τρίτο συνεχόμενο παιχνίδι η εθνική μπήκε στην ψυχοφθόρο διαδικασία των πέναλτι, όπου αυτή τη φορά (σε αντίθεση με τον ημιτελικό με την Κροατία) η τύχη της χαμογέλασε.
Το χάλκινο μετάλλιο δικαιώνει την προσπάθεια και τη συνέπεια των διεθνών παικτών σε όλη τη διοργάνωση και παράλληλα αφήνει υποσχέσεις για ακόμη περισσότερες επιτυχίες στο μέλλον.
Άλλωστε, υπάρχουν ακόμη λεπτομέρειες που μπορούν να βελτιωθούν...
Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/08/blog-post_3237.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.