Κυριακή 9 Αυγούστου 2015

Σπίρτζης: Πάμε να δημιουργήσουμε ένα νέο μιντιακό τοπίο


«Δεν θα ελέγχει και δεν θα χειραγωγεί το πολιτικό σύστημα»


«Πάμε να δημιουργήσουμε ένα νέο μιντιακό τοπίο, που δεν θα ελέγχει και δεν θα χειραγωγεί το πολιτικό σύστημα και την κυβέρνηση», δηλώνει σε συνέντευξη του στην εφημερίδα «Επένδυση» ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης.
Ερωτηθείς για το νομοσχέδιο σχετικά με τα ΜΜΕ, που έχει τεθεί σε διαβούλευση, ο αναπληρωτής υπουργός ξεκαθαρίζει ότι «όποιος από τους υπόλοιπους συμμετέχοντες προσφέρει μεγαλύτερη τιμή, δηλαδή περισσότερα έσοδα στο Δημόσιο, θα αποκτήσει άδεια» και θέτει ως στόχο του νομοσχεδίου την «επί της ουσίας διαφάνεια στη λειτουργία του συγκεκριμένου χώρου». Απευθυνόμενος στους διαφωνούντες με το νομοσχέδιο, επισημαίνει ότι «αν κάποιοι φοβούνται τον ελεύθερο ανταγωνισμό και δεν θέλουν να πληρώσουν, ας συνεχίσουν να διακινούν μυθεύματα. Δεν πείθουν ούτε τους εαυτούς τους. Εμείς θα υπηρετήσουμε πολιτικές προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος» και καλεί τους τηλεοπτικούς σταθμούς να πληρώσουν τα χρέη τους.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.