Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Η Πηνελόπη Γαβρά διευθύντρια του γραφείου Τύπου της Ν.Δ.


Τη διεύθυνση του γραφείου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας ανέλαβε η δημοσιογράφος Πηνελόπη Γαβρά, έπειτα από απόφαση του προέδρου του κόμματος, Βαγγέλη Μεϊμαράκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.