Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Θρίαμβος για την εθνική ανδρών πόλο! Στους 4 του κόσμου!


Η Εθνική Ανδρών του πόλο νίκησε στα πέναλτι με 12-11 την Αυστραλία και προκρίθηκε στα ημιτελικά του Παγκοσμίου πρωταθλήματος υγρού στίβου μετά από 10 χρόνια!



Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/alla-spor/article/298979/magkes-me-skoyfakia

Φωτό από: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.