Η Εθνική Ανδρών του πόλο νίκησε στα πέναλτι με 12-11 την Αυστραλία και προκρίθηκε στα ημιτελικά του Παγκοσμίου πρωταθλήματος υγρού στίβου μετά από 10 χρόνια!
Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/alla-spor/article/298979/magkes-me-skoyfakia
Φωτό από: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.