Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

Δέκα νεκροί σε ένα 24ωρο στην Ανατολική Ουκρανία


Δέκα άνθρωποι έχασαν την ζωή τους, εκ των οποίων οι οκτώ είναι πολίτες, σε ένα 24ωρο στο ανατολικό τμήμα της Ουκρανίας, σύμφωνα με απολογισμό που έδωσε πριν από λίγο στην δημοσιότητα το Γαλλικό Πρακτορείο στηριζόμενο σε επίσημες πηγές.
Οι ουκρανικές αρχές ανακοίνωσαν τον θάνατο τριών πολιτών και δύο στρατιωτών στην περιοχή που ελέγχει το Κίεβο στην ανατολική Ουκρανία.
Άλλοι πέντε πολίτες σκοτώθηκαν σε δύο περιοχές στην ανατολική Ουκρανία τις οποίες ελέγχουν οι φιλορώσοι αυτονομιστές, πρόσθεσαν οι ίδιες πηγές.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.