Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

Ανοίγει άρον-άρον η Βουλή για ψήφιση προαπαιτούμενων-Εκταμίευση ως τις 20 Αυγούστου!


Η κατάσταση της οικονομίας, που παραμένει σε «ασφυξία» φαίνεται πως αναγκάζει την κυβέρνηση να ανοίξει άρον-άρον την Βουλή για να ψηφίσει νέα προαπαιτούμενα και έπειτα την συμφωνία, ώστε να έχει εκταμίευση δόσης ως της 20 Αυγούστου!
Η κυβέρνηση άλλωστε έχει θέσει ως στόχο την ψήφιση της νέας συμφωνίας από την Βουλή ως τις 18 Αυγούστου, την ίδια ώρα που το κοινοβούλιο αναμένεται να παραμείνει κλειστό ως και τις 16 του μήνα.
Η κυβερνητική πλειοψηφία φέρεται πάντως να επιχειρεί ως τη Δευτέρα να κατατεθεί το πρώτο νομοσχέδιο με προαπαιτούμενα. Υπό κανονικές συνθήκες το σχετικό νομοσχέδιο, δεν θα μπορέσει να ψηφισθεί μέχρι τις 17 Αυγούστου –ημέρα επαναλειτουργίας της Βουλής- εκτός αν υπάρξει Προεδρικό Διάταγμα για άνοιγμα της Ολομέλειας νωρίτερα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του in.gr, τα συναρμόδια υπουργεία υπό τον συντονισμό του γενικού γραμματέα της κυβέρνησης Σπύρου Σαγιά έχουν ξεκινήσει τη σύνταξη των διατάξεων με τα προαπαιτούμενα και το πλέον πιθανόν είναι αυτά να κατατεθούν στην Βουλή τα επόμενα δύο 24ωρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.