Ξεκάθαρο μήνυμα ότι το «ναι» στο δημοψήφισμα σημαίνει ανατροπή της κυβέρνησης έστειλε η πρόεδρος της Βουλής Ζωή Κωνσταντοπούλου σε τηλεοπτική της δήλωση που μεταδόθηκε από το Κανάλι της Βουλής, κάνοντας λόγο για ακραίες και ωμές παρεμβάσεις στη διαδικασία του δημοψηφίσματος «από εκπροσώπους του χτες, από συνυπεύθυνους της καταστροφής, από εγχώριους και ξένους συνεταίρους που θέλουν να ακυρώσουν το δημοψήφισμα» και συμπλήρωσε λέγοντας πως «και αφού απέτυχαν έκαναν ό,τι μπορούν να θολώσουν το ερώτημα απευθύνοντας έναν ακόμα εκβιασμό. Ότι αν οι πολίτες πουν “όχι” θα πρέπει να φύγουμε από το ευρώ».
Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/135120/zoi-nai-den-simainei-nai-stin-eyropi-alla-sto-telesigrafo-tis-troikas

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.