Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

To OXI νίκησε... Εμείς τι κάνουμε?

Πoτέ μου δεν ήθελα να πάρω θέση στα πολιτικά, αν και 30 χρονών, γιατί απλούστατα υπάρχουν άλλοι άνθρωποι που είναι δουλειά τους να ασχοληθούν με αυτά... Για το λειτούργημα αυτό πληρώνονται... Για να το εξασκούν...

Θέλοντας να μοιραστώ τις σκέψεις μου εδώ , να τονίσω ότι δεν ήμουν υπέρ του ΟΧΙ αλλά ούτε και υπέρ του ΝΑΙ. Προσπαθώντας να δώ πέρα από τις διαμάχες και τον διχασμό της κοινωνίας που είμαι μέλος έφτασα σε κάποια συμπεράσματα. Μπορεί να με πείτε και κουμμουνιστή αλλά δεν είμαι. Είμαι ένας άνθρωπος που παλεύει να βγάλει το μεροκάματο/χαρτζιλίκι του όπως όλοι οι άνθρωποι πού δεν θέλουν να ενοχλούν κανέναν. Δηλαδή δεν είμαι υπέρμαχος καμίας κομματικής αντίληψης ή κολλημένος με τα πολιτικά. Ο καθένας κάνει αυτό που γουστάρει... Αυτό έχω μάθει στα 30 χρόνια ζωής μου. Να είμαι ένας νομοταγής Πολίτης και να μην ενοχλώ κανέναν , αλλά ούτε να με ενοχλούν και εμένα. Και όσο μπορώ να παρακολουθώ τα πράγματα από μια άλλη οπτική.

Γιά πάμε να δούμε κάποια πράγματα...

Ο Ελληνικός Λαός πήρε μια μεγάλη απόφαση με το ΟΧΙ του. Δείξαμε τι είμαστε και μπράβο μας.
Δείξαμε ότι δεν μασάει η κατσίκα ταραμά...

Ας τα δούμε κάπως αλλιώς...

Εάν λέγαμε ΝΑΙ τα πράγματα για εμένα προσωπικά θα ήταν μία από τα ίδια.

Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή...

Να το πω λίγο πιό λαϊκά.

ΝΑΙ = Μας δώσατε το ΟΚ σας Ελληνικέ λαέ? Τώρα είναι που θα σας γ@μήσουμε! Θα κάνουμε ότι γουστάρουμε χωρίς να πείτε κουβέντα γιατί απλά μας το επιτρέψατε. Θέλετε Ευρώ? Με το σταγονόμετρο ή πάρτε τα @ρχίδι@ μας! Πάρε μέτρα κόσμε! Μέτρα για τις κάσες.

ΟΧΙ = Δεν θέλατε να σας γ@μήσουμε εμείς? Ετοιμαστείτε να γ@μηθείτε μόνοι σας. Σας κόβουμε χρηματοδοτήσεις και βγάλτε τα πέρα μόνοι σας. Εμείς όμως θα σας επιτηρούμε για να δούμε τι μ@λ@κίες θα κάνετε... Θέλεις να πάρεις χρήματα από την τράπεζα? Πάρε τα @ρχίδι@ μου και πάλι. Πήγαινε στην δραχμούλα και τσιριμπίμ τσιριμπόμ. Κόψε νόμισμα και βγάλτα πέρα μόνος σου! Αλλά εμένα θα μου δώσεις αυτά που μου χρωστάς αλλιώς θα σε σκίσω σαν σαρδέλα...

Δεν είμαι οικονομολόγος γιά να ξέρω τι εστί CDS ή Capital Control και τα παράγωγα τους. Δεν με ενδιαφέρει τι εστί ομόλογο ή ποιός ο ρόλος της ΕΚΤ. Εμένα με ενδιαφέρει εάν εγώ και οι συνανθρωποί μου έχουμε να φάμε ένα κομμάτι ψωμί και εάν η γενιά μου μπορεί να δουλέψει και να προσφέρει στον ματωμένο ετούτο τόπο κάτι! Με ενδιαφέρει να δουλέψω και να πάρω κάποτε σύνταξη. Να λέω στον εαυτό μου ότι κάτι πρόσφερα και εγώ ρε παιδιά στην χώρα μου. Να μάθω στα παιδιά μου ότι η ζωή είναι ωραία που λέει ο λόγος!

Η γενιά μου βλέπω ότι είναι ήδη κατεστραμένη.

Η κυβέρνηση γιά εμένα προσωπικά θα μπορούσε μέσα σε αυτούς τους 5 μήνες να κάνει κάτι καλύτερο. Πως θα κάνουν διαπραγμάτευση μέσα σε 48 ώρες μόνο οι ίδιοι ξέρουν.

Πχ να έβρισκε οικονομικούς πόρους από κάτι άλλο πέραν από το ξεζούμισμα της μικρής και μεσαίας τάξης...

Να έκανε αλλαγές στον Δημόσιο τομέα...

Θα πεί τώρα ο δημόσιος υπάλληλος : γιατί ρε φίλε να σκίσουν εμένα? Εγώ δεν έχω παιδιά? Δεν έχω οικογένεια? Από πού θα φάω?

Άμα παίρνεις πχ 5000 ευρώ μισθό τότε κόψε κάτι μάστορα.

Βάλτε μία αξιοκρατία στην χώρα... Βάλτε κριτήρια... Να μπορούν να δουλέψουν όλοι με μια αξιοπρέπεια. Όχι με μικροπρέπειες!

Δεν ζητάω να παίρνω εγώ προσωπικά 10000 ευρώ, αλλά τουλάχιστον ένα εισόδημα για να μπορώ να καλύψω τις ανάγκες μου. Όλοι αυτό ζητάμε!

Ο καθένας έχει την άποψη του. Εγώ δεν κάνω επίθεση σε κανέναν. Εάν όμως μου κάνουν θα πάρουν με λίγα λόγια τα @ρχίδι@ μου!

Ο Ελληνικός λαός αποφάσισε...

Μακάρι τα πράγματα να πάνε προς το καλύτερο και να είμαστε όλοι καλά!

Ειδάλως θα ετοιμάσουμε τους πισινούς μας για ένα απο τα πιό καλά γ@μήσι@ των τελευταίων χρόνων χωρίς λιπαντικό!!



Μακάρι η Κυβέρνηση Τσίπ(ρ)α και Καμμένων Ελλήνων να δικαιώσει τις προσδοκίες του Ελληνικού λαού εάν δεν μας φάνε τα ευρώ-λιοντάρια.


Τα ξαναλέμε...

Πηγή κειμένου : το μυαλό μου
Πηγή εικόνας : www.twitter.com



Υ.Γ. Καληνύχτα Ελλάδα!



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.