Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

Γιατί δε θα μεταδώσουν exit poll τα κανάλια


Για πρώτη φορά θα διεξαχθεί μια τόσο κρίσιμη εκλογική αναμέτρηση χωρίς οι τηλεοπτικοί σταθμοί να μεταδώσουν exit poll. Επί σειρά ετών κάθε κανάλι έκανε τη δική του δημοσκοπική πρόβλεψη, με την εταιρία που συνεργαζόταν. Από το 2009 και μετά, όμως, υπήρχε ένα exit poll για όλους -με τη συνεργασία του συνόλου των εταιρειών σύμφωνα με το aixmi.gr.
Τώρα οι δημοσκόποι σήκωσαν τα χέρια ψηλά και δε δυσκολεύτηκαν να πείσουν τους σταθμούς να μην το αποτολμήσουν. Ο λόγος ήταν απλός: φοβήθηκαν το ενδεχόμενο λάθους και απέφυγαν το ρίσκο.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.