Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

Σαμαράς: Ψηφίζουμε ΝΑΙ στην Ελλάδα, ΝΑΙ στην Ευρώπη




Στην Πύλο έφτασε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, όπου τον περίμεναν και τον υποδέχτηκαν ο δήμαρχος Πύλου- Νέστορος Δημήτρης Καφαντάρης και ο αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου και πρόεδρος της ΝΟΔΕ ΝΔ Μεσσηνίας Περικλής Μαντάς.
Ο Α. Σαμαράς άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα στο δημοτικό σχολείο Πύλου και αμέσως μετά δήλωσε:
«Σήμερα οι Έλληνες αποφασίζουμε για τη μοίρα της χώρας μας. Ψηφίζουμε ναι στην Ελλάδα, ψηφίζουμε ναι στην Ευρώπη».
Στη συνέχεια, ο Α. Σαμαράς αναχώρησε για την Αθήνα.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.