Στην Πύλο έφτασε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς, όπου τον περίμεναν και τον υποδέχτηκαν ο δήμαρχος Πύλου- Νέστορος Δημήτρης Καφαντάρης και ο αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου και πρόεδρος της ΝΟΔΕ ΝΔ Μεσσηνίας Περικλής Μαντάς.
Ο Α. Σαμαράς άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα στο δημοτικό σχολείο Πύλου και αμέσως μετά δήλωσε:
«Σήμερα οι Έλληνες αποφασίζουμε για τη μοίρα της χώρας μας. Ψηφίζουμε ναι στην Ελλάδα, ψηφίζουμε ναι στην Ευρώπη».
Στη συνέχεια, ο Α. Σαμαράς αναχώρησε για την Αθήνα.
Δείτε το σχετικό βίντεο στο http://www.topontiki.gr/article/135507/samaras-psifizoyme-nai-stin-ellada-nai-stin-eyropi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.