Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

Λαφαζάνης: Ο Πούτιν στηρίζει την Ελλάδα...


Στην παρουσία του στο Προεδρικό Μέγαρο κατά τη χθεσινή σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών αναφέρθηκε ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Παναγιώτης Λαφαζάνης,...
αποκαλύπτοντας ότι μετέβη ώστε να ενημερώσει τον πρωθυπουργό για όλα τα θέματα που αφορούν τις ενεργειακές σχέσεις Ελλάδας - Ρωσίας, με αφορμή την τηλεφωνική επικοινωνία Τσίπρα - Πούτιν που ακολούθησε.


Μιλώντας το βράδυ της Δευτέρας στο MEGA ο κ. Λαφαζάνης εξήγησε ότι το τηλεφωνικό ραντεβού ήταν κανονισμένο πριν το δημοψήφισμα, σε αυτό εκφράστηκε η στήριξη του προέδρου της Ρώσικης ομοσπονδίας προς την Ελλάδα αυτήν την στιγμή, ενώ η ατζέντα του αφορούσε αφενός σε αλληλοενημέρωση για τις εξελίξεις Ελλάδας - Ρωσίας, καθώς και στο δημοψήφισμα.




Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/07/o_19.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.