Στις 05:30 σήμερα «ούρλιαξαν» οι σειρήνες, ξυπνώντας τους Ελληνοκυπρίους μνήμες από την «καταραμένη» ημέρα της 20ης Ιουλίου 1974, όταν στις ακτές της Κερύνειας αποβιβάζονταν οι τουρκικές στρατιωτικές δυνάμεις και ξεκινούσε η τουρκική εισβολή στη μεγαλόνησο. Τότε, μέσα σε λίγες ημέρες, και με πρόσχημα το πραξικόπημα, οι Τούρκοι κατακτητές σκόρπισαν τον όλεθρο στην Κύπρο, «εξαφάνισαν» ανθρώπους, «ξερίζωσαν» μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού και έσπειραν το μίσος. Ως γνωστόν, η Τουρκία συνεχίζει να κατέχει παράνομα για 41 ολόκληρα χρόνια το 37% των εδαφών του νησιού και το μεγαλύτερο τμήμα της ακτογραμμής της.
Τουλάχιστον 43.000 βαριά οπλισμένοι στρατιώτες από την Τουρκία παραμένουν ακόμη στις κατεχόμενες περιοχές. Σημειώνεται ότι, ξεκινώντας από το Ψήφισμα 353 της 20ής Ιουλίου 1974 του Συμβουλίου Ασφαλείας, ο ΟΗΕ έχει κάνει εκκλήσεις για «άμεσο τερματισμό της ξένης στρατιωτικής επέμβασης στην Κυπριακή Δημοκρατία» και για «απομάκρυνση χωρίς καθυστέρηση από την Κυπριακή Δημοκρατία του ξένου στρατιωτικού προσωπικού που η παρουσία του δεν προβλέπεται από διεθνείς συμφωνίες».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.matrix24.gr/2015/07/saranta-ena-chronia-apo-tin-isvoli-tou-attila-stin-kipro-sta-katechomena-o-erntogan/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.