Τετάρτη 22 Ιουλίου 2015

Το τελευταίο αντίο στον Ζιλ…

Το τελευταίο αντίο στον Ζιλ…

Ήταν όλοι εκεί, για να πουν το τελευταίο αντίο στον Ζιλ Μπιανκί. Η οικογένεια του άτυχου πιλότου, αλλά και αυτή της Formula 1 τον συνόδευσαν στην κηδεία που έγινε σήμερα στη Νίκαια.

Η θλίψη τύλιξε την οικογένεια της Formula 1 το πρωί της Τρίτης, όταν είπε το τελευταίο αντίο στον Ζιλ Μπιανκί, μετά το σοκαριστικό ατύχημα που του στέρησε τη ζωή στο Grand Prix της Ιαπωνίας. 
Οικογένεια, φίλοι, προσωπικότητες του αθλήματος, αλλά και κόσμος που ήθελε να αποχαιρετήσει τον άτυχο πιλότο συγκεντρώθηκαν στη Νίκαια, όπου έγινε η κηδεία. 
Δύο μεγάλες αφίσες του 25χρονου είχαν στηθεί στην είσοδο, ενώ το κράνος του με το νούμερο 17 ήταν ακουμπισμένο πάνω στο φέρετρο. 
Ο Λιούις Χάμιλτον, ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ο Τζέισον Μπάτον ήταν ανάμεσα στους πιλότους που ταξίδεψαν στη Γαλλία, αλλά και ο πρόεδρος της Formula 1 Ζαν Τοντ. 


inner

inner

inner

inner

inner

inner


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.