Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

Εχασε και πάει για το χάλκινο η Εθνική


Η Εθνική πάλεψε πολύ κόντρα στις ΗΠΑ, γνώρισε όμως την ήττα με 82-76 και αποκλείστηκε από τον τελικό του Παγκοσμίου πρωταθλήματος εφήβων που διεξάγεται στο Ηράκλειο. 
Σ' όλη το παιχνίδι η Εθνική ομάδα βρισκόταν πίσω στο σκορ, ωστόσο δεν επέτρεπε στους Αμερικανούς να ξεφύγουν. Ο Χαραλαμπόπουλος σκόραρε αρκετά, ο Ντόρσεϊ βοηθούσε αποφαστικά και μάλιστα, με καλάθι του τελευταίου η διαφορά μειώθηκε στους 5 (74-69).
Οι Αμερικανοί πάντως κράτησαν την ψυχραιμία τους και έφτασαν στη νίκη. Η Εθνική θα διεκδικήσει την Κυριακή το χάλκινο μετάλλιο κόντρα στην Τουρκία (18:15, ΕΤ2).
Τα δεκάλεπτα:17-12, 37-32, 57-53, 82-76



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.