Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Μέχρι την Παρασκευή παρατείνεται η δωρεάν μετακίνηση των πολιτών στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας


Παρατείνεται μέχρι και την ερχόμενη Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2015, το μέτρο της δωρεάν μετακίνησης των πολιτών στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας (λεωφορεία, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, τραμ), με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστου Σπίρτζη.



Περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/135692/mehri-tin-paraskeyi-parateinetai-i-dorean-metakinisi-ton-politon-stis-dimosies

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.