Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Στ. Θεοδωράκης: Όσα συμφωνήσαμε με τους πολιτικούς αρχηγούς υπηρετούνται από την κυβέρνηση


Αυτό που έχει σημασία είναι να παραμείνουμε στην Ευρωζώνη, υποστήριξε ο πρόεδρος του Ποταμιού, Σταύρος Θεοδωράκης, κατόπιν της συνάντησης με τον Πρωθυπουργό στο Μέγαρο Μαξίμου.
«Πρέπει να μείνουμε στην καρδιά της Ευρώπης» τόνισε εν συνεχεία, προσθέτοντας ότι «πρέπει να πείσουμε ορισμένους ευρωπαϊκούς κύκλους ότι το μέλλον της Ελλάδας βρίσκεται στην Ευρώπη». Όπως εξήγησε, σήμερα συζητήσαμε με τον Πρωθυπουργό τη βοήθεια που μπορεί να προσφέρει το Ποτάμι.
«Αύριο το μεσημέρι, μετά την κατάθεση των ελληνικών προτάσεων, θα υπάρχει μία νέα ανταλλαγή απόψεων» ανέφερε ο κ. Θεοδωράκης. Μεταξύ των κομμάτων, τόνισε, υπάρχουν διαφορές και αυτό δεν το κρύβουμε. «Αυτό όμως που προέχει είναι να ξεπεράσουμε τα εμπόδια» υπερθεμάτισε. «Είναι σημαντικό ότι όσα αποφασίσαμε στο συμβούλιο πολιτικών αρχηγών υπηρετούνται από την κυβέρνηση» συνέχισε ο πρόεδρος του Ποταμιού, επαναλαμβάνοντας την ανάγκη παραμονή της χώρας στην Ευρώπη.

Φωτό από: topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.