Στην κόψη του ξυραφιού πραγματοποιείται το Eurogroup στις Βρυξέλλες, με επίκεντρο τις προτάσεις της ελληνικής πλευράς.
Κυβερνητική πηγή, διαμηνύει πως "η κυβέρνηση κατέθεσε τις προτάσεις της προηγούμενης εβδομάδας".
Όπως διευκρινίζει, "αυτές, τότε δεν είχαν συζητηθεί επειδή στο Εurogroup οι υπουργοί οικονομικών είπαν θα περιμένουμε το δημοψήφισμα και μετά θα τοποθετηθούμε. Περιμένουμε τα σχόλιά τους σήμερα".

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.