Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Έσκασε βόμβα σε Ιταλία και Γαλλία: Γκρίλο, Λεπέν ζητούν δημοψηφίσματα για…


Ο χειρότερος φόβος της γραφειοκρατίας των Βρυξελλών και του Βερολίνου άρχισε να γίνεται πραγματικότητα μετά το ελληνικό δημοψήφισμα και λέγεται “Εξαγωγή δημοψηφισμάτων”.
Ηδη στην Ιταλία ο ηγέτης του ”Κινήματος 5 Αστέρων”, Beppe Grillo ζήτησε δημοψήφισμα και μάλιστα ε πιο προωθημένο ερώτημα: Να να αποφασίσει ο ιταλικός λαός αν θέλει να μείνει στην ευρωζώνη ή να πάει σε εθνικό νόμισμα.
“Το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος στην Ελλάδα είναι μόνο η αρχή. Τώρα οι Έλληνες αντιμετωπίζουν  ένα μέλλον με προοπτική. Αυτή είναι η πραγματική δημοκρατία”, δήλωσε ο Grillo, ενώ και στην Γαλλία η εικόνα είναι η ίδια με την Μαρί Λεπέν να δηλώνει ενθουσιασμένη από την νίκη του “ΟΧΙ” στο δημοψήφισμα και ετοιμάζεται να θέσει το ζήτημα στην κορυφή της προεκλογικής της ατζέντας.
Ο Beppe Grillo ανακοίνωσε ότι ”πολύ σύντομα θα ζητήσει από το ιταλικό κοινοβούλιο να λάβει υπόψη  του την πρόταση για λαϊκή ετυμηγορία, μια πρόταση που βρίσκεται ακόμη στο προθάλαμο της Γερουσίας”.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η δύναμη θα πρέπει να είναι στα χέρια των πολιτών και όχι των τραπεζών, ”η Ιταλία θα επιδιώξει να αποφασίσει ο λαός σχετικά με το ευρώ”.


Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=386613

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.