Ανακοινώθηκε αμέσως μόλις έκλεισαν οι κάλπες του δημοψηφίσματος - Στόχος να βρεθεί «μια βιώσιμη λύση για την Ελλάδα»
Ελάχιστα λεπτά αφού έκλεισαν οι κάλπες του δημοψηφίσματος στην Ελλάδα ανακοινώθηκε ότι αύριο Δευτέρα η καγκελάριος της Γερμανίας Άνγκελα Μέρκελ και ο πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ θα συναντηθούν στο Παρίσι προκειμένου να συζητήσουν και να λάβουν αποφάσεις για το ελληνικό ζήτημα.
Περισσότερα στο http://www.24wro.eu/2015/07/blog-post_851.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.