Τετάρτη 8 Ιουλίου 2015

Πιάνει δουλειά από σήμερα ο Σίλβα


Η ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του Ολυμπιακού από τον Μάρκο Σίλβα είναι από την Τρίτη γεγονός και πλέον την Τετάρτη αναμένεται να βρεθεί στο προπονητικό κέντρο της ομάδας στο Ρέντη και να γνωρίσει τους νέους του παίκτες. 




Περισσότερα στο www.redder.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.