Ο Ολυμπιακός παρά τις πολλές απουσίες του ήταν αρκετά καλός, ωστόσο γνώρισε την ήττα με σκορ 3-2 από την πολύ πιο έτοιμη Φενέρμπαχτσε.
Παρά τις αρκετές απουσίες -ειδικά στο κέντρο της άμυνας- ο Θρύλος έπαιξε εξαιρετικά στο πρώτο ημίχρονο, όμως ηττήθηκε από την Φενέρ με σκορ 3-2, δίνοντας ελπίδες στον κόσμο του πως κάτι καλό φτιάχνει φέτος ο Μάρκο Σίλβα. Ο Φορτούνης με πέναλτι και ο Τσόρι με πλασέ τα γκολ. Ντεμπούτο για τον Πάρντο, που άφησε καλές εντυπώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.