Το ΠΑΣΟΚ στηρίζει την προοπτική μιας βιώσιμης λύσης είπε η πρόεδρος του κόμματος Φώφη Γεννηματά μετά την επικύρωση της μεγάλης νίκης του «Όχι» στο δημοψήφισμα.
Η κ. Γεννηματά κάλεσε τον πρωθυπουργό να αναλάβει πρωτοβουλίες προς τους εταίρους και να υλοποιήσει τη δέσμευσή του για συμφωνία εντός 48 ωρών.
Για το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος επισήμανε ότι οι Ελληνίδες και οι Έλληνες, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, ανεξάρτητα αν ψήφισαν ΝΑΙ ή ΟΧΙ, επιθυμούν την παραμονή της Ελλάδας στην Ευρώπη και στο ευρώ και προσδοκούν μια λυτρωτική λύση.
«Έχουμε χρέος να είμαστε και είμαστε ενωμένοι, για να αντιμετωπίσουμε τις δύσκολες καταστάσεις που έχουμε μπροστά μας. Η χώρα πρέπει να βγει από το αδιέξοδο που οδηγήθηκε με ευθύνη της κυβέρνησης αλλά και με ευθύνη των ακραίων δυνάμεων της Ευρώπης» επεσήμανε και είπε ότι το ΠΑΣΟΚ στηρίζει την προοπτική μιας βιώσιμης συμφωνίας και προς αυτή την κατεύθυνση θα συμβάλλει δημιουργικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.