Αυτό το δημοψήφισμα έχει αργήσει 5 χρόνια, ο ελληνικός λαός γνωρίζει γιατί θα κληθεί να ψηφίσει αυτή την Κυριακή, ανέφερε σε συνέντευξή του στον AΝΤ1 ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας.
«Ο ελληνικός λαός ζητάει να μπορέσει να προχωρήσει με αισιοδοξία. Μένουμε στην Ευρώπη αλλά θέλουμε να προκόψουμε. Θέλουμε να είμαστε ίσοι στην Ευρώπη», είπε ο πρωθυπουργός σημειώνοντας ότι 5 χρόνια η συνταγή που εφαρμόστηκε στη χώρα απέτυχε. Για το δημοψήφισμα της Κυριακής είπε πως το «όχι σε μια μη βιώσιμη συμφωνία δεν σημαίνει ρήξη αλλά ισχυρή πίεση ώστε η Ευρώπη να αντιμετωπίσει πλέον με μεγαλύτερο ρεαλισμό την Ελλάδα».
Αναφερόμενος στην πεντάμηνη διαπραγμάτευση είπε, πως ούτε μια στιγμή δεν σκέφτηκε να κάνει ότι έκαναν οι άλλοι πρωθυπουργοί. Να γυρίσει δηλαδή πίσω με ένα πρόγραμμα πεντάμηνο που θα δημιουργούσε ανάγκη νέου δανεισμού και να πει ότι πέτυχε στις διαπραγματεύσεις.
Την Παρασκευή μας είπαν πάρτε ένα πρόγραμμα μέτρων που θα φέρει νέα ύφεση χωρίς να σας εξασφαλίσουμε ότι θα έρθουν οι επενδυτές στην Ελλάδα διότι δεν θα λύνεται το χρηματοδοτικό πρόβλημα.
Επίσης ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στην προσπάθεια παρέμβασης στη δημοκρατική διαδικασία του δημοψηφίσματος.
Οι υπουργοί του Eurogroup δεν δίνουν το δικαίωμα στον ελληνικό λαό να προσφύγει στη δημοκρατική διαδικασία χωρίς παρεμβάσεις, είπε ο πρωθυπουργός κάνοντας λόγο για όργιο παρεμβάσεων και κατατρομοκράτησης του ελληνικού λαού.
Το ζήτημα σε μια διαπραγμάτευση είναι αν ψάχνει κανείς το συμβιβασμό ή επιδιώκει να πάλι απολύτως με τις θέσεις τις δικές του την αντίπαλη πλευρά. «Για εμένα αυτή η προσπάθεια έχει και μια παγκόσμια παρακαταθήκη, είναι προφανές ότι πρόκειται για μια αναμέτρηση του Δαυίδ με τον Γολιάθ και είναι προφανές ότι έχουμε δίκιο», είπε ο πρωθυπουργός σημειώνοντας ότι τα προγράμματα που μας δίνει η άλλη πλευρά είναι αδιέξοδα.
Για την απόφαση της ΕΚΤ να παγώσει τη ρευστότητα στις τράπεζες, ο πρωθυπουργός είπε ότι είναι απόφαση που δημιουργεί σημαντικά προβλήματα. Θέλω να πιστεύω- και το πιστεύω βαθιά - ότι δεν θα διαρκέσουν, είπε ο κ. Τσίπρας και πρόσθεσε: «είναι σημαντικό να πάρουμε μια βιώσιμη λύση γι αυτούς που βρίσκονται στις ουρές στα ΑΤΜ. Εμείς δεν κάνουμε κάποιο παιχνίδι εδώ αλλά διεκδικούμε αυτή η χώρα να αναπνεύσει». Οι τράπεζες θα ανοίξουν με συμφωνία, είπε ο κ. Τσίπρας και πρόσθεσε: « Είτε με μια συμφωνία που δεν θα είναι βιώσιμη, αν ψηφίσει ο κόσμος «ναι». Αν ψηφίσει ο λαός «όχι» την επόμενη μέρα θα είμαι στις Βρυξέλλες και θα υπογράψω συμφωνία».
"Να μην ανησυχεί ο κόσμος θα έχουμε συμφωνία σε 48 ώρες μετά το δημοψήφισμα", είπε ο Αλέξης Τσίπρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.