Στη «μάχη» της ενημέρωσης μπήκαν χθες, από τις 6 περίπου το απόγευμα, όλοι οι τηλεοπτικοί σταθμοί, με εκπομπές που συνεχίστηκαν μέχρι και μετά τα μεσάνυχτα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το κανάλι που τερμάτισε πρώτο στο γενικό σύνολο τη βραδιά του δημοψηφίσματος, με μέσο όρο 19,2% ήταν το Star.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.