Σε μία αποκάλυψη προχώρησε ο coache που κέρδισε την πρωτιά μαζί με τον παίκτη του Κώστα Αγέρη στο φετινό show «Τthe Voice».
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ο Αντώνης Ρέμος με το Πρωινό του Ant1 εξηγεί «Όλα τα πράγματα κάποια στιγμή κάνουν τον κύκλο τους και πρέπει να ανοίγουν νέοι κύκλοι στις ζωές και στις δουλειές μας. Ίσως να έφτασε η στιγμή να κλείσει αυτός ο κύκλος. Ίσως… θα το συζητήσουμε και εγώ και τα υπόλοιπα παιδιά (coaches) με το κανάλι και τον Γιάννη Λάτσιο. Το Voice το απόλαυσα παρά πολύ, αλλά επειδή είμαι και λίγο τεμπελάκος, όλο το υπόλοιπο περιτύλιγμα δεν θεωρώ ότι μπορώ να αντεπεξέλθω. Δεν μου είναι ο,τι πιο ευχάριστο να μου λένε κάνε φωτογράφιση, έλα εδώ, κάνε blue box, white box κτλ!», εξηγώντας με σαφήνεια και χωρίς να αφήσει περιθώρια για σχόλια και υπόνοιες ότι μπορεί να συμβαίνει κάτι άλλο ανάμεσα σε εκείνον, τον ΑΝΤ1 και την παραγωγή του σόου.
http://www.crashonline.gr/αντωνησ-ρεμοσ-τι-αποκαλύπτει-για-το-the-voi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.