Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Ο #Philae @Philae2014 ξανά σε λειτουργία

Ο  Philae που έφυγε το Νοέμβριο από το μητρικό σκάφος της Rosetta για την προσεδαφιση στον κομήτη  Comet 67P/Churyumov-Gerasimenko ξύπνησε από τον βαθύ ύπνο αφού κατάφερε να φορτίσει τις μπαταρίες του.






Περισσότερες λεπτομέρειες στους λογαριασμούς του twitter https://twitter.com/Philae2014 https://twitter.com/ESA_Rosetta και στη σελίδα http://blogs.esa.int/rosetta/2015/06/14/rosettas-lander-philae-wakes-up-from-hibernation/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.