Δεν θεωρεί καλή λύση η Αθήνα την πρόταση των θεσμών για παράταση του υφιστάμενου ελληνικού προγράμματος, με χρηματοδοτική κάλυψη ύψους 15,5 δισ. ευρώ σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές από τις Βρυξέλλες. Θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας, διεμήνυσε από τις Βρυξέλλες ο πρωθυπουργός, μετά την ολοκλήρωση της Συνόδου Κορυφής. Δηλώσεις όλων των ηγετών. Εμμένει στην σκληρή γραμμή ο Σόιμπλε, πρόταση για πεντάμηνη παράταση μνημονίου από το ΔΝΤ, ενόψει του Eurogroup του Σαββάτου στις 15.00. Κρίσιμες οι ώρες για την διαπραγμάτευση, την ανάγκη εξεύρεσης λύσης αύριο Σάββατο επισημαίνει ο Ντάισεμπλουμ.
Η ελληνική κυβέρνηση δεν θεωρεί καλή λύση την πρόταση των θεσμών για πεντάμηνη παράταση, και αναμένει το αυριανό Eurogroup, σύμφωνα με πληροφορίες του Κόκκινου.
Στις 20.00 απόψε επιστρέφει ο πρωθυπουργός στην Αθήνα, οπότε έχει προγραμματισθεί κυβερνητικό συμβούλιο.
Στο μεταξύ, το ΑΜΠΕ μεταδίδει πως απορρίπτει η ελληνική πλευρά την πρόταση των θεσμών για παράταση του υφιστάμενου ελληνικού προγράμματος, με χρηματοδοτική κάλυψη ύψους 15,5 δισ. ευρώ, σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές από τις Βρυξέλλες. Σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, οι ίδιες πηγές ανέφεραν πως καμία χρηματοδοτική λύση δεν μπορεί να λειτουργήσει εντός του πλαισίου της πρότασης των θεσμών και επιπλέον ότι η χρηματοδοτική κάλυψη που προτείνουν δεν είναι αρκετή. Υπογράμμιζαν, ότι η συμφωνία δεν θα πρέπει να ανακυκλώνει τον φαύλο κύκλο της λιτότητας.
Είχε προηγηθεί πρόταση των θεσμών για παράταση πέντε μηνών έως τον Νοέμβριο του υφιστάμενου προγράμματος με χρηματοδοτική στήριξη 15,5 δισ. ευρώ.
Να αποδεχτεί την «γενναιόδωρη» πρόταση των θεσμών ζήτησε η Μέρκελ από τον Αλ.Τσίπρα
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.stokokkino.gr/article/1000000000011465/Den-theorei-kali-lusi-i-Athina-tin-protasi-ton-thesmon-gia-paratasi---Neo-Eurogroup-to-Sabbato

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.