Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Ζάρα Βάγκενκνεχτ από Die Linke: «Αντισταθείτε στους δανειστές. Καλύτερα να βγείτε από το ευρώ»


Να μην δεχθεί τις προτάσεις των δανειστών, με τη σημερινή τους μορφή, κάλεσε την Αθήνα η Ζάρα Βάγκενκνεχτ.
Το ηγετικό στέλεχος του Die Linke μάλιστα συνιστά στην Αθήνα να βγει από το ευρώ, ενώ περιέγραψε τις διαπραγματεύσεις ως μία παρτίδα πόκερ χωρίς προηγούμενο, με τους δανειστές να τηρούν μια στάση του «όλα ή τίποτα».
Η αντιπρόεδρος της κοινοβουλευτικής ομάδας του Die Linke, τόνισε ότι η Αθήνα δεν μπορεί να δεχθεί το πρόγραμμα των δανειστών, όχι μόνο επειδή δεν μπορεί να απαιτηθούν περισσότερες θυσίες από τους Έλληνες πολίτες, αλλά γιατί οι περικοπές θα σήμαιναν βουτιά στην ύφεση για την Ελλάδα.
Η Ζάρα Βάγκενκνεχτ παραδέχθηκε ότι δεν είναι σε θέση να εκτιμήσει με σιγουριά τη σκληρή στάση των δανειστών στις διαπραγματεύσεις, δηλαδή αν επιδιώκουν να οδηγήσουν σε αποτυχία ένα αριστερό εγχείρημα διακυβέρνησης ή αν ανεξάρτητα από το ποιος κυβερνά στην Ελλάδα, θέλουν να επιβάλουν μια πολιτική λιτότητας. Πάντως, σε περίπτωση που οι δανειστές δεν δείξουν διάθεση για συναίνεση η Ζάρα Βάγκενκνεχτ συνιστά στην ελληνική κυβέρνηση να μην προβεί σε συμβιβασμούς: «Μια υποταγή θα ήταν το χειρότερο δυνατό μήνυμα».




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.