Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Το πρώτο κεντρικό δελτίο της ΕΡΤ από το control του στούντιο


Το πρώτο κεντρικό δελτίο της ΕΡΤ μέσα από το control του στούντιο και μετά από δυο χρόνια ακριβώς από το "μαύρο" που έριξε η συγκυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου. 



Δείτε τα πλάνα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/06/control-video.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.