Το πρώτο κεντρικό δελτίο της ΕΡΤ μέσα από το control του στούντιο και μετά από δυο χρόνια ακριβώς από το "μαύρο" που έριξε η συγκυβέρνηση Σαμαρά - Βενιζέλου.
Δείτε τα πλάνα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/06/control-video.html
Ενημέρωση με μια ματιά
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.