Συλλαλητήριο κατά της λιτότητας θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή στις 19:30 στην πλατεία Συντάγματος και ο ΣΥΡΙΖΑ καλεί τους πολίτες...
να δηλώσουν «παρών» δίνοντας ηχηρό μήνυμα αντίστασης στους εκβιασμούς και στην καλλιέργεια κλίματος φόβου.
«Οι εργαζόμενοι, οι άνεργοι, η νεολαία, ο ελληνικός λαός αλλά και οι υπόλοιποι λαοί της Ευρώπης, δίνουμε ένα ηχηρό μήνυμα αντίστασης στον δήθεν μονόδρομο της λιτότητας, μήνυμα αντίστασης στους εκβιασμούς και στην καλλιέργεια κλίματος φόβου. Αγωνιζόμαστε για τις ζωές μας και το για μέλλον των παιδιών μας. Παλεύουμε για μια Ευρώπη της δημοκρατίας και της αλληλεγγύης» αναφέρει το μήνυμα του ΣΥΡΙΖΑ, ενώ προσθέτει: «Παραμένουμε ακλόνητοι στη μάχη για τον τερματισμό της λιτότητας και την υπεράσπιση της αξιοπρέπειας της χώρας».
Την ίδια ημέρα, στις 21 Ιουνίου, αλλά νωρίτερα στις 13:30 θα γίνει πορεία στις Βρυξέλλες ως στήριξη στον ελληνικό λαό.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/06/blog-post_9805.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.