Τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να μην συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό εξήγησε ο Κώστας Σλούκας, ο οποίος προτίμησε να μην πει οριστικό αντίο στους «ερυθρολεύκους», αλλά «εις το επανιδείν...».
Ο 25χρονος γκαρντ αποφάσισε να αλλάξει σελίδα στην καριέρα του, και στις αποχαιρετιστήριες δηλώσεις του τόνισε τον σεβασμό που τρέφει στους προέδρους της ΚΑΕ Ολυμπιακός, εξηγώντας παράλληλα τους λόγους που τον οδήγησαν να μην συνεχίσει στους «ερυθρολεύκους».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.