Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Δεμένα τα πλοία την επόμενη εβδομάδα


Άρχισαν οι απεργίες στα λιμάνια
Τα ναυτεργατικά σωματεία που συμμετείχαν στη σημερινή συνεδρίαση της ΠΝΟ, ζήτησαν την υπογραφή νέων συλλογικών συμβάσεων εργασίας στην ακτοπλοΐα (οι συμβάσεις έχουν λήξει στις 31/12/2014), αλλά κυρίως την εφαρμογή των ήδη υφισταμένων που όπως ανέφεραν σε πολλές περιπτώσεις παραβιάζονται.


Διαβάστε περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=375758

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.