Άρχισαν οι απεργίες στα λιμάνια
Τα ναυτεργατικά σωματεία που συμμετείχαν στη σημερινή συνεδρίαση της ΠΝΟ, ζήτησαν την υπογραφή νέων συλλογικών συμβάσεων εργασίας στην ακτοπλοΐα (οι συμβάσεις έχουν λήξει στις 31/12/2014), αλλά κυρίως την εφαρμογή των ήδη υφισταμένων που όπως ανέφεραν σε πολλές περιπτώσεις παραβιάζονται.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=375758

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.