Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Με το σύνθημα «μένουμε Ευρώπη» η σημερινή συγκέντρωση στο Σύνταγμα...


Νέα συγκέντρωση με κεντρικό σύνθημα «Μένουμε Ευρώπη» διοργανώνεται απόψε...
στην πλατεία Συντάγματος για τρίτη φορά τις τελευταίες 15 ημέρες.


Όπως αναφέρουν στο κείμενο-πρόσκληση που έχει κυκλοφορήσει «η απόφαση για δημοψήφισμα δεν είναι "ηρωική πράξη αντίστασης" όπως υποκριτικά υποστήριξε ο Τσίπρας, αλλά απόπειρα διχασμού των Ελλήνων για να αποφύγει τον διχασμό στο κόμμα του».

«Αν χαθεί αυτή η μάχη, θα έχει χαθεί ο πόλεμος και δεν θα υπάρξει πλέον καμία δυνατότητα επιστροφής. Ο Λαός μας θα αντιμετωπίσει μια εθνική καταστροφή, ίσως μια νέα Μικρασιατική καταστροφή» προσθέτουν σε δραματικούς τόνους.






Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/06/blog-post_7894.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.